Priebeh objednávky

Priebeh objednávky

Všetky produkty skladujeme na našich skladoch v zahraničí. Po doručení Vami objednaného tovaru do nášho skladu na Slovensku je tovar okamžite odovzdaný kuriérovi GLS a bude Vám doručený počas nasledujúcich pracovných dní. V momente odoslania tovaru, Vám zašleme informačný e-mail. V deň doručenia tovaru Vám bude zaslaná notifikačná sms správa a pred doručením Vás bude kontaktovať kuriér telefonicky.

Doba dodania od uskutočnenia objednávky

Doba doručenia tovaru závisí vždy od dostupnosti produktov (vždy uvedené v detaile každého produktu) a presne Vás o nej informujeme e-mailom po odoslaní objednávky. Doba dodania je maximálne 10 pracovných dní.

Storno objednávky

Objednávku je možné stornovať emailom ( info@alfira.sk ) alebo telefonicky ( 0944 658 004 ).

Doprava

Kuriér GLS

Akonáhle Vám bude doručený e-mail o odoslaní objednávky, tak Vašu objednávku môžete očakávať väčšinou nasledujúci pracovný deň. V deň doručenia, Vás bude kontaktovať kuriér ohľadom dodania objednávky. Ak Vás kuriér nezastihne, nemusíte sa o Vašu objednávku obávať. Kuriér sa Vám pokúsi doručiť objednávku ešte jeden krát, prípadne sa s ním môžete dohodnúť na presnom čase a dátume doručenia tovaru. Po druhom neúspešnom doručení je objednávka odoslaná naspäť k nám do skladu.

Doručenie na termín

Pokiaľ potrebujete doručiť objednávku v konkrétny dátum, stačí nám tento dátum uviesť do poznámky pred odoslaním objednávky.

Platba

Za objednávku zaplatíte v hotovosti až pri prevzatí tovaru kuriérovi GLS.

Výmena alebo vrátenie tovaru

Pokiaľ Vám zakúpený tovar nebude vyhovovať veľkosťou alebo sa Vám jednoducho nepáči, tak Vám ho samozrejme radi vymeníme. Tovar musí byť nenosený vrátane balenia a štítkov. Stačí ho poslať na našu adresu maximálne do 14 dní od doručenia:

Logistic House, s.r.o.
Jirásková 400/23
965 01 Žiar nad Hronom
Slovenská republika

Pred odoslaním tovaru vyplňte formulár pre Vrátenie alebo výmenu tovaru, ktorý nájdete v dolnej časti našej stránky. Upozorňujeme, že zásielky poslané na dobierku nebudú akceptované.

Reklamácia

Pokiaľ sa stane, že tovar obsahuje chybu ktorá sa prejavila počas používania, vyplňte reklamačný formulár ( úplne dole na stránke ), zabaľte reklamovaný tovar spolu s vytlačenou faktúrou a zašlite na našu adresu uvedenú v kontaktoch. O priebehu reklamácie vás budeme informovať emailom prípadne telefonicky.